Profesjonalny system obsługi punktów gastronomicznych SOGA stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspierające funkcjonowanie każdej restauracji, baru, kawiarni, etc. SOGA to idealne rozwiązanie wszędzie tam gdzie szybka i sprawna obsługa Klienta jest najwyższym priorytetem. Intuicyjność obsługi w połączeniu z nowoczesnym interfejsem zapewniają najwyższą ergonomię i wygodę pracy. System został zbudowany w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić pracę na ekranie dotykowym i dlatego został wyposażony w odpowiednio duże przyciski zapewniające wygodę i przyspieszenie obsługi Klienta. SOGA jako system modułowy daje możliwość wyboru i swobodnej konfiguracji. Nie musisz już kupować ogromu funkcji nieprzydatnych w Twoim lokalu. Zapłać wyłącznie za to czego rzeczywiście potrzebujesz.

Program bazowy SOGA Proffesional

to gwarancja szybkiej i wyogdnej pracy z wykorzystaniem ekranów dotykowych. Już wersja bazowa zawiera szeroki zestaw funkcjonalności umożliwiający pracę lokalu w podstawowym zakresie. Wśród wielu funkcji wymienimy tu tylko nieliczne:

  • graficzne odwzorowanie układu stolików na sali
  • obsługa rachunków: łączenie, dzielenie, przekazywanie pomiędzy kelnerami
  • wydruk zamówień na drukarce fiskalnej
  • sprzedaż zestawów (np. hotdog + frytki + cola)
  • sprzedaż pizzy
  • funkcja szybkiej sprzedaży (bez przypisania do stolika)
  • obsługa różnych form płatności
  • obsługa rabatów i Happy Hours
  • obsługa kart rabatowych, oraz pre-paid
  • wystawianie faktur i korekt
  • tworzenie raportów sprzedaży, m.in.: stan kasy, sprzedaż artykułów, udzielone rabaty, obrót wg godzin, stan kasy, anulacje i pomyłki, psrzedaż artykułów wg form płatności, obrót w poszczególnych grupach wg form płatności, wpłaty i wypłaty wg kelnerów, rozliczenie kierowców, koszty dostaw, raport ogólny zawierający ilość wystawionych rachunków, ilość klientów, średnią ilość kilentów na rachunek, średnią wartość rachunku, średnią wartość rachunku na klienta.

Moduł magazynowy

Dzięki jego wykorzystaniu otrzymują Państwo niezwykle pomocne narzędzie ułatwiające zarządzanie zapleczem magazynowym.

Wśród najważniejszych funkcji znajdziemy:

  • szczegółowa kontrola stanów magazynowych
  • tworzenie raportu stanów magazynowych na dowolny dzień
  • inwentaryzacja
  • tworzenie receptur potraw
  • obsługa produkcji gamażeryjnej
  • kalkulacja imprez (np. komunie, wesela, urodziny, etc.)
  • obliczanie wartości energetycznej
  • ewidencja dokumentów od dostawców
  • terminarz spraw do załatwienia
  • wystawianie faktur i korekt
  • kartoteka przeterminowanych płatności od klientów
  • kartoteka należności z kart płatniczych
  • kartoteka naszych zobowiązań
  • obsługa dokumentów kasowych
  • raport wystawionych dokumentów
  • rejestr VAT sprzedaży i zakupu
  • raport marży na poszczególnych zmianach kelnerskich
  • definiowanie różnych uprawnień w programie dla różnych użytkowników

SOGA XS

Prowadzisz niewielkich rozmiarów punkt gastronomiczny? Nie potrzebujesz rozbudowanych funkcji zarządzania lokalem? Szukasz przyjaznego rozwiązania za niewygórowaną cenę? Jeżeli tak to właśnie wersja XS będzie dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem. SOGA XS została stworzona z myślą o punktach sprzedaży, gdzie najbardziej istotnymi czynnikami są szybkość i intuicyjność sprzedaży połączona z łatwością obsługi nawet dla nowego personelu. Dzięki maksymalnemu oproszczeniu systemu do niezbędnych, w każdym punkcie gastronomicznym funkcji, zredukowaniu ulega rónież cena w odniesieniu do standardowej wersji oprogramowania. Jeżeli w miarę rozwoju Twojej firmy pojawi się konieczność wprowadzenia dodatkowych funkcjonalności istnieje możliwość płynnego przejścia na wersję standardową systemu SOGA. Główne różnice pomiędzy wersjami skupiają się na: ograniczeniu liczby sal do jednej, liczby stolików do 10 oraz brak takich funkcjonalności jak obsługa magazynu, bonowników i wag.

Zamówienia internetowe

Masz już stronę internetową. Chcesz zyskać nowy kanał sprzedaży i zyskać dodatkowych klientów? Zainstaluj SOGAweb i zarządzaj zamówieniami bezpośrednio w Twoim programie SOGA. Nie potrzebujesz już kilku różnych systemów. Teraz wszystko będzie w jednym miejscu. Dzięki SOGAweb:

  • sam decydujesz, które dania będą dostępne w ofercie internetowej
  • program obliczy koszty dostawy wg Twoich wskazówek
  • udostępniasz płatności on-line
  • będziesz mógł przywiązać klientów dzięki ofercie kuponów rabatowych

Dostawa telefoniczna

Funkcjonalność bardzo przydatna dla lokalu oferującego sprzedaż z dowozem do Klienta. Wyświetlenie mapy okolicy dostawy ze wskazaniem adresu, wybór kierowcy oraz funkcja identyfikacji stałych klientów. Po przypisaniu numeru dzwoniącego do danych osoby zamawiającej, przy kolejnym zamówieniu Klient jest już automatycznie identyfikowany bez konieczności wprowadzania danych adresowych. Obsługa NIE wymaga zakupu kosztownych central telefonicznych. Wystarczy jedynie telefon z systemem Android.

Kelnerskie bonowniki mobilne

Aplikacja umożliwiająca pracę na urządzeniach mobilnych z systemem Android.
Dzięki możliwości graficznego odwzorowania ułożenia stolików znacznie ułatwia prace kelnerów. Do podstawowych funkcji aplikacji mobilnej należą:

  • przyjmowanie zamówień
  • łączenie rachunków
  • dzielenie rachunków
  • przenoszenie rachunku na inny stolik
  • przekazywanie rachunków na POS
  • rozliczanie rachunków dowolną formą płatności
  • wykonanie raportu: rozliczenie kelnera
  • ustalanie priorytetów na pozycję zamówienia
  • możliwość modyfikowania cen
  • obsługa zestawów
  • sprzedaż pizzy wraz z możliwością modyfikowania dodatków
  • komentarze dla kucharza na zamówieniach
  • kontrola czasu realizacji zamówienia

System lojalnościowy

Dobry klient to… stały klient. Ta stara prawda jest nadal także aktualna. Wg opinii ekspertów koszt pozyskania nowego klienta kilkukrotnie przewyższa koszt “utrzymania” już zdobytego. Doceniasz lojalnych klientów? Pozwól by i oni poczuli się docenieni. Pomocą w realizacji tego zadania będzie własny program lojalnościowy, który będzie aktywny po uzupełnieniu licencji o ten moduł. Następnie wystarczy określić zasady programu i poinformować klientów. Gotowe!

RCP – Rejestracja Czasu Pracy

Umożliwia kontrolę czasu pracy wszystkich pracowników zatrudnionych w lokalu. Obsługuję mechanizm automatycznego logowania i wylogowania po wykonaniu określonych czynności.

VIU – Visual Information Utility

Wizualny system informacyjny. Stanowi kompilację obsługi ekranów kuchennych KDS z obsługą ekranów informujących Klienta o stanie realizacji jego zamówienia RDS. Dzięki wykorzystaniu KDS znacznie przyspieszysz i uprościsz komunikację pomiędzy kuchnią a kelnerami. Będziesz mógł również wykorzystać system przywoławczy oparty na bonownikach kelnerskich. Obsługa ekranów RDS natomiast to idealne wręcz niezastąpione rozwiązanie dla lokali typu fast food.

Nadzór szefa

Pozwala osobie zarządzającej lokalem stały nadzór (podgląd) nad jego bieżącym funkcjonowaniem. Menedżer w każdej chwili może skontrolować aktualną sytuację na salach, sprawdzić stan kasy czy też dokonać analizy za pomocą dostępnego zestawu raportów.

Raporty własne

Moduł znacznie rozszerzający możliwości analityczne programu. Możesz zebrać interesujące Cię dane i przedstawić w postaci przejrzystej formy graficznej. Do własnego tworzenia raportów konieczna jest znajomość oprogramowania FastReport. Umożliwia również edytowanie układu graficznego poszczególnych dokumentów.

Eksport do systemu księgowego

Umożliwia przesyłanie m.in. dokumentów magazynowych, zakupowych, sprzedażowych oraz kasowych do najpopularniejszych na rynku systemów finansowo-księgowych.

Aktualnie obsługiwane systemy to:

  • Insert
  • WA-Pro (WF-FaKir, WF-KaPeR)
  • Comarch ERP Optima
  • Comarch ERP Klasyka
  • Symfonia
  • inne na zapytanie

Druga drukarka fiskalna

Funkcjonalnośc szczególnie przydatna w dwóch przypadkach. Kiedy w jednym lokalu właściciel prowadzi dwie zarejestrowane odrębnie działalności gospodarcze. Drugi wariant to sytuacja, w której jeden właściciel chce rozdzielić sprzedaż różnych grup produktów, np. wyrobów alkoholowych.

Współpraca z systemem hotelowym

Restauracja jest częścią prowadzonego obiektu hotelarskiego? Nasz system sprawdzi się również w takiej sytuacji! Dla zwiększenia komfortu obsługi gości warto pomyśleć o możliwości bezgotówkowego korzystania z hotelowego baru czy restauracji. Rachunki klientów związane z gastronomią będą przenoszone do ogólnego rachunku hotelowego i rozliczane w chwili regulowania płatności za całość pobytu.